dissabte, 3 de maig del 2014

Enquadernació Japonesa per un Dia Especial

Hola! 
Tot just m'acabo d'assabentar que avui és el DIA DE L'SCRAPBOOKING! I demà, el Dia de la Mare. Tot i que si hi penses, cada dia de l'any és un Dia Especial, per dedicar-te'l, fer allò que més t'agrada i compartir-ho amb qui vulguis.

Per tot això i perquè en tenia moltes ganes, m'he llençat a fer un àlbum d'enquadernació japonesa. He folrat els cartrons d'una caixa de material amb papers d'Scrap i els he "cosit" amb un feix de cartulines blanques tot seguint el tutorial de Pega, papel o tijeras. La tècnica és clavar agulla al segon forat i fer puntada cap abaix, puntada cap al costat tornant al mateix forat, puntada cap abaix, puntada cap al costat tornant al mateix forat... així fins que arribes abaix de tot i "puges" per allà on no hi ha fil. Jo l'he acabat amb un llacet.


M'encanta veure com a partir d'aquests elements tan bàsics es poden fer àlbums com aquest, ben senzill però amb un resultat que espero agradi a la meva mare! Ja us diré....;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada