diumenge, 16 de febrer del 2014

Vols personalitzar el teu bloc de notes?

Si has respòs que SÍ, continua llegint i veuràs com convertir una llibreta de propaganda en un bloc de notes únic. Per fer-ho vaig forrar la llibreta amb un sobre de correus utilitzat, li vaig estampar alguns segells i vaig enganxar els mapes de l'agenda de l'any passat (m'encanta reciclar!) fent servir la tècnica de Decoupage. Amb Decoupage pots decorar pràcticament tot allò que se't passi pel cap, material d'oficina, llaunes, mobles o capsetes com la que vaig fer al taller de la Sory d'scraps con amor fa unes setmanes.
Com aquest bloc de notes és per un noi, no vaig voler afegir més detalls per tal que tingués un estil més sobri. Aquí deixo unes fotos del ABANS i el DESPRÉS. Espero que t'agradi!
ABANS

DESPRÉS


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada